Моніторинг якості надання адміністративних послуг
Міністерство цифрової трансформації України та ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада по грудень 2021 року проводило пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП).
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.
Основною метою є прагнення, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього було створено відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».
Відео розміщено за посиланням: https://cutt.1y/1T7BeSw. Хронометраж відеороликів – 28 та 15 секунд. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення визнала 2 відеоролики соціальною рекламою: https://cutt.1y/1Iim2V8.
Мета кампанії - проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженням про сервіс у ЦНАП. Також довести населенню, що їхня думка важлива та буде врахована для покращення роботи ЦНАП. Період інформаційної кампанії: від 1 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року.