Свеська громада

Сумська область, Шосткинський район

ЗАКОНОДАВСТВО

20 Січня, 2021 р., 14:43
Про створення «гарячої» телефонної лінії у відділі праці та соціального захисту населення апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету
20 Січня, 2021 р., 14:40
Про затвердження графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції селищної ради на 2021 рік
20 Січня, 2021 р., 14:39
Про затвердження графіку прийому громадян керівництвом Свеської селищної ради у 2021 році
20 Січня, 2021 р., 14:33
Про функціонування «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри в Свеській селищній раді та затвердження Положення про «гарячу» телефонну лінію Свеської селищної ради та Положення про телефон довіри Свеської селищної ради
20 Січня, 2021 р., 14:24
Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Свеській селищній раді
20 Січня, 2021 р., 14:16
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/858-2008-%D0%BF#Text 
20 Січня, 2021 р., 14:08
Закон України "Про звернення громадян" З А К О Н  У К Р А Ї Н И Про звернення громадян
20 Січня, 2021 р., 14:06
Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 35, ст.341) Верховна Рада України постановляє:
20 Січня, 2021 р., 14:04
Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" Закон України
20 Січня, 2021 р., 14:00
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та оргагів місцевого самоврядування" З метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України ( 254к/96-ВР ) права на звернення до  органів державної   влади   та  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого  самоврядування  зі  зверненнями  громадян,   ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно  до  вимог  законодавства  України,  керуючись частиною  другою  статті 102 Конституції України ( 254к/96-ВР ) та статтею 28 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР  ), 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь