Свеська громада

Сумська область, Шосткинський район

Вакансії

 Розміщено 13.01.2022 р.  

Свеська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету, спеціаліста ІІ категорії (з економічних питань) апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету, завідувача сектору містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства та цивільного захисту

Вимоги до кандидатів

на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування

        Кваліфікаційні вимоги до претендентів на заміщення вакантної посади

   І. Державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету:

  1) громадянство України;

 2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);

 3) вільне володіння державною мовою;

 4) стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

 5) успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

 6) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

 7) знання чинного законодавства України.

 ІІ. Спеціаліста ІІ категорії (з економічних питань) апарату Свеської селищної

ради і виконавчого комітету:

 1) громадянство України;

 2) вища освіта не нижче ступеня бакалавра, за напрямком «Економіка», «Правознавство»;

 3) вільне володіння державною мовою;

 4) без вимог до стажу роботи;

 5) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

 6) знання чинного законодавства України.

  ІІІ. Завідувача сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту.

 1) громадянство України;

 2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за напрямком «Архітектура», «Будівництво»;

 3) вільне володіння державною мовою;

 4) стаж роботи у сфері містобудування та архітектури не менше 2 років;

 5) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

 6) знання чинного законодавства України.

Перелік документів

на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування.

   Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії,  такі документи:

 - заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

 - заповнену особову картку форма П-2ДС з додатками;

 - дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

 - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

 - копію документа, який посвідчує особу;

 -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

 - довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

 - документи про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою: (атестат про середню освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; диплом про вищу освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; сертифікат зі знання української мови).

    Особи, які працюють в раді, де оголошено конкурс, і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.

    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".

         Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Свеської селищної ради за адресою: смт Свеса, вул. Грушевського, 31, кабінет першого заступника селищного голови.

 За додатковою інформацією звертатись по тел. 6-21-85, 6-20-77.

 

13 Вересня, 2021 р., 14:00
          Відділ освіти, культури, молоді та спорту Свеської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Свеського комунального закладу «Палац культури зі спортивною залою та бібліотекою» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.      Найменування і місцезнаходження закладу культури.       Свеський комунальний заклад «Палац культури зі спортивною залою та бібліотекою» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області (41226, Сумська область, Шосткинський район, смт Свеса вул. Центральна, 6). Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.       Не може бути призначена на посаду керівника комунального закладу культури особа, яка: - за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; - має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; - є близькою особою або членом сім’ї керівників органу управління.  Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу  подають такі документи: - заяву про участь у конкурсі; - згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості; - копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту; - два рекомендаційні листи довільної форми; мотиваційний лист довільної форми.                       Прийом документів здійснюється з 30 серпня 2021 року по 28  вересня 2021 року включно, за адресою:
13 Серпня, 2021 р., 09:41
     12 серпня в приміщенні Свеської селищної ради о 12.00 годині відбулося засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду керівника Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
09 Серпня, 2021 р., 11:56
    Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади  директора КНП «Свеський центр первинної медико-санітарної допомоги» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
29 Липня, 2021 р., 13:28
     28 липня в приміщенні Свеської селищної ради о 9.00 годині відбулося засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора комунальної установи «Центр надання соціальних  послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. З протоколом засідання конкурсної комісії та відео-матеріалами засідання можна ознайомитися за посиланням: https://youtu.be/IsViE0D5hms 
01 Липня, 2021 р., 08:55
Свеська селищна рада оголошує конкурс на посаду керівника Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. 
30 Червня, 2021 р., 09:17
         29 червня в приміщенні Свеської селищної ради о 12.30 годині відбулося засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду керівника Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області. З відео-матеріалами засідання можна ознайомитися за посиланням: https://youtu.be/1Jexz4TyfGs

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь