Повідомлення про оголошення конкурсу на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/комунального сектору», рішення дев’ятої Свеської селищної ради від 15.04.2021 «Про створення Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області» рішення 12 сесії восьмого скликання Свеської селищної ради від 09.06.2021 «Про затвердження Положення про проведення конкурсу на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області»
Виконавчий комітет Свеської селищної ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на посаду директора Комунальної установи
«Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
Умови проведення конкурсу на посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
Для участі в конкурсі претендент особисто подає або надсилає електронною поштою такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- мотиваційний лист, складений у довільній формі;
- довідку про відсутність судимості;
- перспективний план розвитку Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Свеської селищної ради Шосткинського району Сумської області.
Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
У разі подання заяви та документів лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.
Кваліфікаційні вимоги до претендента:
- освіта вища (магістр, спеціаліст) відповідного напряму підготовки;
- стаж роботи на керівній посаді або стаж роботи у сфері надання послуг рівня не менше трьох років;
- знання державної мови;
- навики роботи з комп’ютером та знання відповідних програмних засобів.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету.
Претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:
неподання ним повного пакета документів, визначеного в умовах конкурсу;
його невідповідності кваліфікаційним вимогам;
наявності не знятої або не погашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або займатися певними видами діяльності;
визнані в установленому порядку недієздатними;
у разі прийняття на посаду будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими родичами;
в інших випадках, установлених законами.
Заяви з необхідними для участі у конкурсі документами приймаються в приміщенні Свеської селищної ради протягом 15 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: смт. Свеса, вул. Грушевського, 31,
05456 62184
e-mail: 04390133@svesa-rada.gov.ua