Фото без опису

     Свеська селищна рада Шосткинського району Сумської області повідомляє про вакансію на посаду державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на вакантну посаду:

1)  громадянство України;

2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);

3) вільне володіння державною мовою;

4) стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

5) успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

6) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

7) знання чинного законодавства України.

 

За всіма питаннями звертатись до секретаря Свеської селищної ради за телефоном: +380680437851.