Телефон "гарячої лінії"  Свеської селищної ради - (380) 954439499

 

   Графік прийому телефонних звернень  
Понеділок 8:00 - 17:15
Вівторок 8:00 - 17:15
Середа 8:00 - 17:15
Четвер 8:00 - 17:15
П'ятниця 8:00 - 16:00
Обідня перерва 12:00 - 13:00

 

 

Для жителів Сумської області при Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:

66-33-77, 0-800-301-501

Час роботи: Понеділок – п’ятниця з 8:00 - 18:00

______________________________________________________________

При Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна телефонна «гаряча лінія», за якою надається консультативна допомога:

  • вимушеним переселенцям з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО
  • учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей
  • жителям області про спрощений порядок надання субсидій на комунальні послуги

0-800-301-501

Понеділок – п’ятниця: 8:00 – 18:00

______________________________________________________________

УРЯДОВА ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»

Працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:

понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 21.00 

субота: з 8.00 до 19.00 

ЗА ТЕЛЕФОНОМ: 1545

(дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

___________________________________________________________________

«Гаряча лінія» Кабінету Міністрів за допомогою Skype-зв’язку приймає звернення жестовою мовою від громадян з порушенням слуху

Громадянам з порушенням слуху до органів виконавчої влади пропонується звертатися через Skype-зв’язок за таким іменем:

Урядова гаряча лінія 1545-1; 1545-2; 1545-3

Понеділок – четвер: з  9:00 до 18:00

п’ятниця: з 9:00 до 16:45.

__________________________________________________________________

Графік гарячої лінії Мінреінтеграції 1548

Фото без опису

У зв’язку зі складною ситуацією у нашій державі, спричиненою агресією та повномасштабною війною з рф, в Мінреінтеграції створено цілодобову «гарячу телефонну лінію» для координації зусиль з надання допомоги громадянам, центральним та місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування.

На “Гарячій лінії” працює команда Мінреінтеграції, яка відповідає на запитання щодо:

1. Евакуації цивільного населення до безпечних територій.

2. Оповіщення про місця та час збору.

3. Маршрут руху у межах гуманітарних коридорів.

4. Місця прибуття та організованого надання першої необхідної допомоги евакуйованим.

Крім того, за допомогою «гарячої лінії» наші працівники отримують інформацію щодо населених пунктів, громадяни яких потребують гуманітарної допомоги або евакуації для подальшого створення нових або внесення змін у систему роботи існуючих гуманітарних коридорів.

Усі дзвінки фіксують, обробляють і узагальнюють для передачі інформації до відповідних профільних органів.

Громадяни можуть звертатися за єдиним номером 1548.