Повідомлення про оголошення конкурсу
Свеська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету, спеціаліста ІІ категорії (з економічних питань) апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету, завідувача сектору містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства та цивільного захисту
Вимоги до кандидатів
на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на заміщення вакантної посади
І. Державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету:
1) громадянство України;
2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);
3) вільне володіння державною мовою;
4) стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного
року;
5) успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);
6) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
7) знання чинного законодавства України.
ІІ. Спеціаліста ІІ категорії (з економічних питань) апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету:
1) громадянство України;
2) вища освіта не нижче ступеня бакалавра, за напрямком «Економіка», «Правознавство»;
3) вільне володіння державною мовою;
4) без вимог до стажу роботи;
5) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
6) знання чинного законодавства України.
ІІІ. Завідувача сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту.
1) громадянство України;
2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за напрямком «Архітектура», «Будівництво»;
3) вільне володіння державною мовою;
4) стаж роботи у сфері містобудування та архітектури не менше 2 років;
5) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
6) знання чинного законодавства України.
Перелік документів
на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії, такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку форма П-2ДС з додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- документи про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою: (атестат про середню освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; диплом про вищу освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; сертифікат зі знання української мови).
Особи, які працюють в раді, де оголошено конкурс, і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Свеської селищної ради за адресою: смт Свеса, вул. Грушевського, 31, кабінет першого заступника селищного голови.
За додатковою інформацією звертатись по тел. 6-21-85, 6-20-77.