Фото без опису

 

Головне управління ДПС у Сумській області з метою підвищення якості надання адміністративних послуг громадянам Сумської області повідомляє, що 23 серпня 2021 року набули чинності зміни до Закону України від 30 березня 2021 року № 1368-IX «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (далі – Закон).

Законом закріплено право використання громадянами України е-паспорта – паспорта громадянина України у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина Україна у формі картки, оформленому засобами Єдиного державного демографічного реєстру, та е-паспорта для виїзду за кордон – паспорта громадянина України для виїзду за кордон у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України для виїзду за кордон, оформленому засобами Єдиного державного демографічного реєстру.

Статтею 141 Закону визначено, зокрема, що е-паспорт і е-паспорт для виїзду за кордон формуються за бажанням особи, на ім’я якої оформлено паспорт громадянина України у формі картки або паспорт громадянина України для виїзду за кордон, та використовуються на території України для посвідчення особи та підтвердження громадянства, надання адміністративних та інших послуг.

Е-паспорт та е-паспорт для виїзду за кордон пред’являється особою замість та без додаткового пред’явлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, документів (відомостей, даних) про реєстраційний номер облікової картки платника податків, про місце проживання.

Електронні копії е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон можуть подаватися та застосовуватися у тих самих випадках, коли законодавством передбачено подання та застосування копій паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 року № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій» визначено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, юридичні особи та фізичні особи для забезпечення можливості перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон і отримання електронних копій (відомостей, даних) підключають власні інформаційні системи до Порталу Дія.

З метою реалізації норм чинного законодавства щодо застосування е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон і отримання електронних копій (відомостей, даних) було забезпечено підключення інформаційної системи ДПС до Порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг у центрах обслуговування платників здійснюється перевірка достовірності електронних цифрових документів та отримання електронних копій (відомостей, даних) цих документів.