Свеська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету.
Свеська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу юридичного забезпечення, кадрової роботи та державної реєстрації апарату Свеської селищної ради і виконавчого комітету.
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на заміщення
вакантної посади:
1) громадянство України;
2) вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);
3) вільне володіння державною мовою;
4) стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
5) успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);
6) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
7) знання чинного законодавства України.
Перелік документів на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку форма П-2ДС з додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- документи про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою: (атестат про середню освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; диплом про вищу освіту і додаток до нього, де є предмет «українська мова»; сертифікат зі знання української мови)
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про конкурс за адресою: смт Свеса, вул. Грушевського, 31, кабінет першого заступника селищного голови.
За додатковою інформацією звертатись по тел. 6-21-85, 6-20-77.